Sektor Hotelowy

DUŻO WIĘCEJ NIŻ ZAMEK DO POKOJU HOTELOWEGO

Głównym celem hotelowego systemu zabezpieczeń jest zapewnienie wygodnego, bezpiecznego i spokojnego pobytu gości. Przedstawiamy systemy kontroli dostępu SALTO Systems.

Od ponad dziesięciu lat, salto systems jest liderem w technologii kontroli dostępu RFID zabezpieczając tysiące obiektów na całym świecie. Obecność firmy SALTO w sektorze hotelowym jest równie spektakularna, o czym świadczy zainstalowanie systemów kontroli dostępu w najlepszych hotelach na całym świecie. SALTO współpracuje z ponad 6000 prestiżowych butików, luksusowych i turystycznych hoteli na całym świecie, nie wspominając o obiektach letniskowych i kurortach.

W SALTO, dostarczanie znakomitych rozwiązań dla klientów z sektora hotelowego stanowi sedno tego,
co robimy. Technologia SALTO zaspokaja wszystkie potrzeby klientów: dba o bezpieczeństwo oraz usprawnia
i maksymalizuje zarządzanie personelem.

Gdy goście przybywają do hotelu, jedyne czego oczekują, to zameldować się i jak najszybciej zacząć to, po co przyjechali: odpocząć i relaksować się, lub zacząć pracować. Oznacza to, że wszystkie kroki procesu zameldowania muszą przebiegać sprawnie, od momentu wydania karty gościa, po możliwość bezproblemowego wejścia przez gościa do swojego pokoju, basenu, spa lub innych pomieszczeń.

SALTO nie tylko kontroluje i zabezpiecza pokoje gości; nasze systemy mogą również być stosowane do zarządzania wszystkimi innymi przejściami, z których korzysta personel, goście i dostawcy. SALTO zapewnia pełną kontrolę nad tym, kto może wejść, gdzie i kiedy na całym terenie hotelu, oraz, jeżeli wystąpi taka potrzeba, może zintegrować te informacje z telewizją przemysłową, systemem alarmowym, rozliczania czasu pracy, oraz wieloma innymi.

Nasze filary do podwyższenia państwa standardów:
SALTO dodaje wartość do każdego hotelu poprzez zapewnienie bezpieczeństwa i niezawodnej kontroli dostępu obejmującej cały obiekt przez 24 godziny 7 dni w tygodniu.

USŁUGI DLA GOŚCI
• Zmiana pokoi lub przedłużenie pobytu bez konieczności udania się na recepcję.
• Płatności bezgotówkowe przez PMS, kompatybilne z
multiaplikacyjnymi kartami RFID.
• Dodatkowe usługi takie jak siłownia, basen, spa, czy przydzielenie
dostępu do szafek, mogą być realizowane zdalnie.
• Można korzystać z kart dla gości, aby uzyskać dostęp do dodatkowych usług, takich jak miejsca parkingowe, pole golfowe, centrum biznesowe, itd.

KOMFORT GOŚCI
• Możliwość uzyskania dostępu do innych pomieszczeń przed wejściem do pokoju.
• Niezawodne, mocne i wodoodporne karty dostępu, breloczki i
bransoletki, które mogą być stosowane w miejscach narażonych na
wilgoć, takich jak baseny i spa.
• Tryb „nie przeszkadzać” pokazuje w czasie rzeczywistym, że gość jest w pokoju, dzięki czemu można uniknąć wtargnięć ze strony personelu.

BEZPIECZEŃSTWO GOŚCI
• Zakodowane karty o wyższym stopniu bezpieczeństwa zapobiegają oszustwom i klonowaniu kart.
• Automatyczne kasowanie kluczy gości po wymeldowaniu z hotelu w celu zwiększenia bezpieczeństwa.
• Zgubione klucze są niezwłocznie kasowane, aby zapewnić gościom
bezpieczeństwo i spokój.

WYGODA GOŚCI
• Technologia RFID oznacza niezawodność.
– Brak konieczności chodzenia na recepcję.
– Karty nie mogą się zdemagnetyzować.
• Brak możliwości awarii baterii.
– Gościom nie zatrzasną się drzwi.
– Wirtualna Sieć SALTO (SVN) powiadamia personel konserwacyjny, gdy konieczna jest wymiana baterii.